Monday, April 16, 2007

Går alderdommen blidt i møte...

Kristin går stadig alderdommen i møte.. I anledning dagen har hun fått veldig mange fine gaver (se illustrasjonsfoto) I tilegg har hun også fått et gavekort på et renessansemaleri av seg selv, som ikke er malt enda fordi jeg mangler en bitteliten hund, en minnebrikke og penger. Jeg gleder meg til å ta fatt på Eli Hagen-boka . Bodylotion kommer også godt med når forfallet setter inn for fullt. Jeg vil også takke alle byens bartendere og venner som gjorde sitt for at undertegnede ble ufattelig grisefull natt til søndag og mandag. Jeg vil også takke vår kjære nabo som holdte ut festen viss höydare var klokken 05.00 på søndag morgen.

5 Comments:

Blogger Benedikte said...

Er du for opptatt med Eli Hagen, eller med på en ny kule i morra?

Tuesday, 17 April, 2007  
Anonymous Anonymous said...

Mohaaaha! i mårra?
Hm Onsdag...
Har forelesning på torsdagmorgen.. Hva med torsdagskveld? Da kommer Ina :)
-klissin

Tuesday, 17 April, 2007  
Blogger Benedikte said...

Torsdag kveld passer dårlig for meg, har eksamen på fredag. Men kanskje vi må ta en øl i Bodegaen på fredag?

Wednesday, 18 April, 2007  
Anonymous Anonymous said...

juaaa!!!
god ide!!
feire din A!!!
krish

Wednesday, 18 April, 2007  
Anonymous Anonymous said...

Er det blitt øl i Bodegaen nå? Det er jo alt for bra!!

Bård

Friday, 20 April, 2007  

Post a Comment

<< Home