Sunday, February 25, 2007

I`m not the Jedi i should be...

Denne uka har jeg "klikket" tre ganger.
Klikket i den fortstand at jeg har gitt mennesker verbale overhvølinger som jeg, i ildens hete, synes de har gjort seg fortjent til.
1. En mann på konsert
2. En foreleser
3. En stygg fyr som prøvde å stjele en flaske med innhold , som tilhørte meg.

I tilegg til dette fant jeg en pike på en fest såpass irriterende at jeg systematisk gikk inn for å ta kråkfot (Spenne ben) på henne.

Jeg undres hvor dette sinnet og frustrasjonen kommer fra. Jeg har alltid vært en konfrontasjonssky person. Jeg slamret aldri med dørene eller kalte mine foreldre stygge ting i tenårene. Jeg har aldri satt noen på plass. Men Februar 2007 , uke 8 ble altså undertegnede en ordentlig sur slemming.
Montro om dette er hakket før jeg tørker støvet at Ramones platene mine, finner fram buttons med misantropiske sloagan, og farger håret sort.

4 Comments:

Blogger Benedikte said...

Det er da ingenting galt med å farge håret sort!

Monday, 26 February, 2007  
Blogger Marienborg said...

Du e nok gravid! All denne eksplosive agresjonen din kan eventuellt komme av av bullshit kvota di e full.. Nok e nok liksom å hjernedøde, plagsomme folk bør få vite om ka slags tulling de e så de kan ta det til etterettning å ikke lulles inn i den oppfattninga at det e ok å stjele folk sine flasker med innhold, være irriterende på fest, eller være en surkuk på konsert!

Som du kansklje legg merketil e min bullshitkvote å full.. Hurra!

Monday, 26 February, 2007  
Blogger Misha BB said...

Kanskje dette er en slags belated tenåringskrise?

Men den tredje der er da helt forståelig at man klikker litt for. Bare pass deg så du ikke drar deg juling en kveld :)

Monday, 26 February, 2007  
Blogger Benedikte said...

Eeeey, du har sisten! Sjekk bloggen min for info.

Thursday, 08 March, 2007  

Post a Comment

<< Home